ГИД
![]() |
ТОП 10 сұрақ |
![]() |
ПИК |
![]() |
Домофон |
![]() |
Бейне бақылау |
![]() |
Лифттерге ТКК |
![]() |
Энергия және жылумен жабдықтау |
![]() |
Газбен жабдықтау |
![]() |
ҚТҚ шығару |
![]() |
Сумен жабдықтау және суды бұру |
![]() |
Көрсеткіштерді беру |
![]() |
Төлем жүргізу |
ТОП 10 сұрақ
КӨРСЕТКІШТЕРДІ БЕРУГЕ АРНАЛҒАН БАЙЛАНЫС НӨМІРЛЕРІ |
"Астана Су арнасы" МКК Call – орталығы 1302, 270-370.
Электрондық пошта: astanasu1302@gmail.com, 1302@astanasu.kz
"Астанаэнергосбыт" ЖШС 91-88-88, 91-83-33 көрсеткіштерді қабылдау жөніндегі call-орталығы.
www.astanaenergosbyt.kz
Телеграм Сайт: etolem.kz;
Бір үшін E-mail: odn@astrec.kz
Көрсеткіштерді қабылдау жөніндегі call-орталығы: 576-580
"Астана қаласын орталық газбен жабдықтау" ЖШС Call-орталығы 69-58-49.
Электрондық пошта: pokazaniegaz@mail.ru. қоңырау шалмаған жағдайда түбіртекті тұтынушы дербес толтырады.
БТҚ ҚАЙДА ТӨЛЕУГЕ БОЛАДЫ? |
Төлем:
Интернет-банкинг арқылы
Екінші деңгейдегі банктердің кассалары арқылы
Төлем терминалдары және төлем жүйелері арқылы
ТҮБІРТЕК ТӨЛЕУШІЛЕР АТЫН НЕМЕСЕ САНЫН ҚАЛАЙ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ? |
Аты-жөні, саны бойынша деректерді өзгерту үшін ("Zero Waste" ЖШС, "Taza Zher Capital" ЖШС ) Астана қ., Сәкен Сейфуллин к-сі, 27 Qalaqyzmet, қалалық қызмет көрсету орталығы мекенжайына жүгіну қажет.
Өзіңізбен бірге пәтерге құқық белгілейтін құжаттар мен иесінің жеке куәлігі, тіркелген тұлғалар туралы мәліметтер, сенімді тұлға –сенімхат және жеке куәлік болуы қажет.
ТҮБІРТЕКТІ ТӨЛЕУ КЕЗІНДЕ ҚАТЕЛЕСІП КЕТСЕҢІЗ |
Егер сіз коммуналдық қызметтерді төлеу кезінде қателессеңіз не істеу керек?
Жағдайлар әртүрлі. Мысалы, сіз сомаларды қызметтер бойынша дұрыс бөлмедіңіз немесе шотты түбіртегіңіз бойынша мүлдем төледіңіз.
Бұл жағдайда Сізге қажет:
- интернет-банкинг арқылы төлем жасаған кезде: төлем жасалған күні Банктің Call-орталығына төлемнің күшін жою туралы өтінішпен жүгінуге болады;
- терминалдар арқылы төлеген кезде: терминалдық компаниялардың қолдау қызметіне хабарласыңыз;
- Банк кассасы арқылы төлеген кезде: чекте көрсетілген нөмірлер бойынша немесе банк бөлімшесіне жүгіну.
Егер Банк немесе терминал компаниясы төлемнен бас тарту немесе өзгертулер енгізу мүмкін сообщаетстігі туралы хабарласа ше?
Мұндай жағдайда қате аударылған сомаларды қайтару туралы өтінішпен тікелей көрсетілетін қызметті берушілерге (электр, су, қоқыс және т.б.) жүгінуге болады.
Сізбен бірге жеке куәлік, чек немесе төлем туралы түбіртек болуы керек. Егер сіз біреудің түбіртегін төлеген болсаңыз, жеке шотына төлем қате жасалған абоненттің жазбаша келісімі болуы керек.
Екінші деңгейдегі банктердің Call-орталықтарының нөмірлері:
- "Қазақстан Халық Банкі" АҚ 71-11;
- "Forte Банк" АҚ: 75-75 (Ұялы телефоннан);
- "Еуразиялық банк" АҚ: 77-22;
- "First Heartland Jysan Bank" АҚ: 77-11;
- "Kaspi Вапк" АҚ: 99-99;
- "Қазпошта" АҚ: 14-99.
Жағдайлар әртүрлі. Мысалы, сіз сомаларды қызметтер бойынша дұрыс бөлмедіңіз немесе шотты түбіртегіңіз бойынша мүлдем төледіңіз.
Бұл жағдайда Сізге қажет:
- интернет-банкинг арқылы төлем жасаған кезде: төлем жасалған күні Банктің Call-орталығына төлемнің күшін жою туралы өтінішпен жүгінуге болады;
- терминалдар арқылы төлеген кезде: терминалдық компаниялардың қолдау қызметіне хабарласыңыз;
- Банк кассасы арқылы төлеген кезде: чекте көрсетілген нөмірлер бойынша немесе банк бөлімшесіне жүгіну.
Егер Банк немесе терминал компаниясы төлемнен бас тарту немесе өзгертулер енгізу мүмкін сообщаетстігі туралы хабарласа ше?
Мұндай жағдайда қате аударылған сомаларды қайтару туралы өтінішпен тікелей көрсетілетін қызметті берушілерге (электр, су, қоқыс және т.б.) жүгінуге болады.
Сізбен бірге жеке куәлік, чек немесе төлем туралы түбіртек болуы керек. Егер сіз біреудің түбіртегін төлеген болсаңыз, жеке шотына төлем қате жасалған абоненттің жазбаша келісімі болуы керек.
Екінші деңгейдегі банктердің Call-орталықтарының нөмірлері:
- "Қазақстан Халық Банкі" АҚ 71-11;
- "Forte Банк" АҚ: 75-75 (Ұялы телефоннан);
- "Еуразиялық банк" АҚ: 77-22;
- "First Heartland Jysan Bank" АҚ: 77-11;
- "Kaspi Вапк" АҚ: 99-99;
- "Қазпошта" АҚ: 14-99.
ҚЫЗМЕТТЕР БОЙЫНША ДҰРЫС ЕМЕС ЕСЕПТЕУЛЕР, ҚАЙДА ХАБАРЛАСУҒА БОЛАДЫ? |
Бірыңғай төлем құжатын басып шығару үшін деректерді қызметтерді жеткізушілер береді.
Егер қызмет көрсетушілер (электр, жылу, су және т.б.) төлеуге шотты дұрыс қоймаған болса, қызмет көрсетушіге тікелей жүгіну қажет.
БТҚ ҚҰРАМЫНАН ҚЫЗМЕТТІ АЛЫП ТАСТАУ |
Қызметті бірыңғай төлем құжатынан алып тастау үшін, тұтынушы жылжымайтын мүлікке иелігін растайтын және жеке басын куәландыратын құжаттарды, жазбаша өтінішпен бірге тікелей қызмет жеткізушісіне хабарласуы керек.
БТҚ ҚАЙДАН АЛУҒА БОЛАДЫ? |
Сіз, біздің сайтымыздан www.aerc.kz өзіңіздің жеке кабинетіңізден БТҚ жүктей аласыз.
Егер сіз түбіртекті жоғалтсаңыз, Р. Мамбетова көшесі, 24, "Аффари" БО (iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) мекен-жайындағы түбіртек көшірмесін ала аласыз,өзіңізбен меншік иесінің жеке куәлігі болуы тиіс.
Егер сіз түбіртекті жоғалтсаңыз, Р. Мамбетова көшесі, 24, "Аффари" БО (iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) мекен-жайындағы түбіртек көшірмесін ала аласыз,өзіңізбен меншік иесінің жеке куәлігі болуы тиіс.
ТӨЛЕНГЕН ТӨЛЕМ АҒЫМДАҒЫ АЙДЫҢ ТҮБІРТЕГІНІҢ «ТӨЛЕМ» БАҒАНЫНДА КӨРСЕТІЛМЕГЕН |
Бірыңғай төлем құжаты ағымдағы айдың 25-не дейін төленуі тиіс. Жүйе автоматтандырылған болғандықтан, төлем мерзімі кеш болған жағдайда жүргізілген аударымдар ағымдағы айдың түбіртегінде көрсетілмейді. БІРАҚ сома Сіздің жеке шотыңызға есептелген және ол келесі түбіртекте көрінеді.
НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?
Келесі айда Сіз қызметтер бойынша төленген соманы алып, айырмашылықты төлеу қажет болады. Түбіртек осы және өткен соманы ескере отырып түзетіледі. Және жаңа шот келесі айда шығады.
БІЗ ТҮБІРТЕКТІ ҚАШАН АЛАМЫЗ? |
Коммуналдық қызметтер үшін түбіртектерді жеткізу мерзімдері:
✅ 10-ны мен 11-і күні аралығы –online(терминалдар, интернет банкинг, Астана-ЕРЦ сайты) қарау және төлеу үшін барлық интернет ресурстарда түбіртектердің электрондық нұсқасы қолжетімді.
✅ әр айдың 11-нен 12-не дейін- егер сіз шоттардың электрондық таратылуына қол қойсаңыз;
✅ ай сайын 13-і мен 17-сі күн аралығында – егер із қағаз түбіртекті конвертте алатын болсаңыз.
❗️ Түбіртектерді жеткізу бойынша сұрақтар туындаған жағдайда, Сіз келесі нөмірлер бойынша хабарласа аласыз 109.
❗️ Түбіртек жоғалған немесе бүлінген жағдайда, Сіз Мәмбетов к. 24, "Аффари" БО мекен-жайынан ;(iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) бойынша қайта алуға болады.
✅ 10-ны мен 11-і күні аралығы –online(терминалдар, интернет банкинг, Астана-ЕРЦ сайты) қарау және төлеу үшін барлық интернет ресурстарда түбіртектердің электрондық нұсқасы қолжетімді.
✅ әр айдың 11-нен 12-не дейін- егер сіз шоттардың электрондық таратылуына қол қойсаңыз;
✅ ай сайын 13-і мен 17-сі күн аралығында – егер із қағаз түбіртекті конвертте алатын болсаңыз.
❗️ Түбіртектерді жеткізу бойынша сұрақтар туындаған жағдайда, Сіз келесі нөмірлер бойынша хабарласа аласыз 109.
❗️ Түбіртек жоғалған немесе бүлінген жағдайда, Сіз Мәмбетов к. 24, "Аффари" БО мекен-жайынан ;(iQala Қалалық Қызмет Көрсету Орталығы) бойынша қайта алуға болады.
БТҚ ЭЛЕКТРОНДЫҚ МЕКЕН-ЖАЙҒА АЛУ |
Егер сіз тұрғын үй иесі болсаңыз, Астана-ЕРЦ сайтына тіркеліп www.aerc.kz, сіз онлайн режимінде қағаз түбіртектен бас тарта аласыз. Тіркелгеннен кейін өзіңіздің жеке шотыңызды қосып, "E-mail таратуға жазылу" бөліміне өтіңіз. Көрсетілген тармақтарды толтырып, куәліктің көшермесін қосыңыз. Содан кейін жіберіңіз. Сондай-ақ, Сіз өтінімді жеке куәлігінің көшірмесімен Мәмбетов к. 24, "Аффари" БО (iQala Қалалық
Қызмет Көрсету Орталығы) мекен-жайында қалдыра аласыз.