˅
  • KZ
  • RU
Наши контакты
Фронт-офис iKomek QALA QYZMET.KZ 109:
г.Астана, улица Азербайжана Мамбетова 24, БЦ Аффари, 1 этаж.
Время работы: в будние дни с 09:00 до 20:00 часов. Без перерыва на обед.
Суббота, Воскресенье – выходные.

Представительства iKomek QALA QYZMET.KZ 109:
г.Астана, проспект Кабанбай батыра 33, здание акимата района Есиль;
г.Астана, проспект Тауелсіздік 7, здание акимата района Алматы.
Время работы: в будние дни с 09:00 до 18:00 часов. Обед с 13:00 до 14:30 часов. Суббота, Воскресенье – выходные.

Для получения консультации и информации Вы можете позвонить в Единый контакт-центр iKomek по номеру:  109.

Барлық жаңалықтар

Барлық жаңалықтар
Астана-ЕРЦ жаңа онлайн өнімді таныстырды

Осы бағдарламаның арқасында ЕРЦ-мен коммуналдық қызметтер одан да тиімді және тезірек жұмыс істей бастайды.

«Астана-ЕРЦ» ЖШС тұрақты негізде ұсынылатын сервисті жақсарту, бизнес-процестерді автоматтандыру және біздің клиенттеріміз болып табылатын тұрғын үй-коммуналдық қызметтерді жеткізушілер үшін де, олардың тұтынушылары үшін де қосымша қолайлылық жасау бойынша шаралар қабылдайды және іс-шараларды жүзеге асырады.

Кезекті рет серіктестерімізбен өзара қарым-қатынасты талдай отырып, Астана-ЕРЦ клиенттерімізбен өз кеңсесінен шықпай-ақ онлайн форматта өзара іс-қимыл жасау үшін сервисті әзірлеу қажеттілігі туралы шешім қабылдады.

Мәселен, Астана-ЕРЦ ресми порталында біз барынша тиімді функционалы бар «Жеткізушінің жеке кабинеті» жаңа сервисін әзірледік.

«Ең алдымен біз ұйымдар арасында құжат айналымының түрін құра отырып хаттар мен құжаттарды тапсыруды жүзеге асырдық. Хаттар автоматты түрде біздің іс жүргізушімізге келіп тіркеледі. Бағдарлама орындалу барысын бақылауға мүмкіндік береді. Жауаптарды жүктеуге болады, хат алмасу мұрағаты да сақталады», Асхат Бекенов, БТҚ қызметінің директоры.

Тағы бір маңызды тармақ, есептілікті ұсыну да жүзеге асырылды. Мысалы, «төлемдер бойынша күнделікті есеп». Бұл жеке кабинетсіз қалай болады: төлемдер өңделгеннен кейін мамандар есептер жасайды, содан кейін-әр жеткізушіге жібереді. Жеткізушілер мамандардың есеп беруін күтуі керек. Жеке кабинетпен бұл оңайырақ болады-қалыптастырылған есепті жүктеңіз, жөнелтуді күтпей.

Сонымен қатар, мұрағат құрылды, ол кез-келген күнге есепті жүктеуге мүмкіндік береді.

Сондай-ақ банктер бойынша күнделікті есеп, банктер бойынша ай сайынғы есеп, сальдо ведомостары, төлеушілер бойынша ай сайынғы төлемдерді бөлу ведомості іске асырылды.

Кездесуде онлайн кабинет арқылы есеп беру, мақсатты алымдар бойынша өзекті сұрақтар қойылды. Коммуналдық қызмет өкілдері жеке кабинетті жақсарту және бізбен ынтымақтастық бойынша пайдалы ұсыныстар берді.

Біздің серіктестеріміздің тілектерін ескере отырып, қазірдің өзінде қалыптасқан және одан әрі дамитын бұл платформа.

Сондай-ақ, елорда тұрғындарына Сіздер үшін өз порталымыз бар екенін еске салғымыз келеді. Жеке кабинетте сіз кез келген кезең үшін түбіртекті жүктей аласыз, салыстыру актісін қалыптастыра аласыз, қызмет көрсететін ұйымдар бойынша ақпаратты көре аласыз, өтініш бере аласыз және тағы басқалар.



Добавлено: 13.10.2022